Ken je dat? Je wilt graag contact opnemen met de organisatie waar je onlangs een bestelling hebt geplaatst, maar je kunt nergens het juiste telefoonnummer vinden. Of misschien ben je juist wel op zoek naar de social media kanalen van je bank, maar ook deze kun je maar lastig vinden. Om dit soort situaties te kunnen voorkomen is de klantenservice gids opgericht. Dit is hét online platform voor alle Nederlandse klantenservices. Je vindt hier een fijn overzicht met alle belangrijke contactgegevens van zowel grote als kleine organisaties. Zo kun je heel makkelijk de informatie vinden waar je specifiek naar op zoek bent. Geen lange online zoektochten meer. Je kijkt gewoon in de gids en zoekt de organisatie waar je meer over wilt weten. Zo zie je in één oogopslag alle gegevens die je nodig hebt om contact op te kunnen nemen met de klantenservice naar keuze.
Welke informatie biedt de gids?
De klantenservicegids telefoonnummers voor Nederlandse klantenservices biedt alle contactinformatie van de desbetreffende organisatie. Zoek je bijvoorbeeld het telefoonnummer van de KPN of zoek je een link naar het ING platform? Dit alles vind je gemakkelijk en snel via de gids. Hetzelfde geldt voor openingstijden, bereikbaarheid, eventuele storingen, social media accounts en reviews. Zie de klantenservice gids als het startpunt om contactinformatie te vinden voor vrijwel iedere Nederlandse klantenservice. Waar je ook naar op zoek bent, de kans is erg groot dat je het in de gids gaat vinden. Waar wacht je nog op? Probeer het uit en laat je verbazen.
Een greep uit het aanbod
Zoals net ook al kort werd benoemd bestaat de gids uit een verzameling van zowel grote als kleine klantenservices. Denk hierbij bijvoorbeeld aan Tele2, Zeeman, Telfort, Ziggo, Netflix, ABN Amro, Stedin en meer!